Livet i fokus

publicerat i Liv, framtid, kärlek;
(null)


Varför så anonym, varför gömma sig!

Livet är inte rättvist, det blir inte alltid som man tänkt, ibland bjuder det på överraskningar och händelser som är svåra att möta.

Jag väljer idag att säga..

Övergrepp på barn är inte okej… oavsett hur, när och var… åldern på förövaren eller något annat. Det är aldrig okej!

Mitt liv blev inte det som var menat, man kan undra över varför det blev skrivet i livsresan men det var en detalj från någon annas resa som speglades i min, den är inte min.. därav det svåra att se det, förstå det och även acceptera det.. för det är aldrig ok.

Det finns inga ursäkter, förståelse eller accepter, det är bara fel!

Därför väljer jag att vara anonym, jag förstår det nu.. det är inte min livsresa.. det är ett brott mot den.

Livet är rätt ensamt, speciellt nu men helt ok, det är som det är och jag är övertygad om att det med accept blir perfekt som det var, är menat. 

Jag är, kan och vill! Livet är nu och allt är precis som det skall. 

Älskar och längtar, definitivt! 
Jag är min förändring, utan motstånd!
Kärleken är allt!
✨/S

Taggar: jag är liv, livet är nu;

Kommentera inlägget här :