Att bli äldre!

publicerat i Allmänt, kärlek, reflektioner;
Ännu en födelsedag, ett år äldre eller iallafall an dag sedan igår. När jag nu lever efter en dag i sänder, att fokusera på nuet, här o nu, så blir det lite avlägset att fylla år. Att jag dessutom inte fyller jämt eller så gör det hela till något av en tillställning. 

Dock har jag med samma tanke njutit av gratulationer, för idag är det min dag, en dag som likt alla andra något att glädjas åt med lite extra fokus på just mig. Detta skänker en inre glädje jag inte riktigt tidigare tänkt så mycket på, men en stark känsla av kärlek till mina nära och en lika stor inre frid ger en känsla av sinnesro och lycka.

Så denna dag, väljer jag att njuta, av mig själv och alla de underbara människor som gratulerar mig och genom det faktiskt bevisar att de tänker på mig. Tack!

All kärlek till oss alla!

Kommentera inlägget här :